這是Sarah介紹給我們看的影片

在秘密的官方網站中 

我則是找到有中文字幕版本的

 

=======================================================

 

I am money magnet

我是金錢的吸鐵
 

Everythging I touch turns to gold

我點石成金
 

I have more riches than king solomon’s mines

我比所羅門王還富有
 

Money falls like an avalanche over me

金錢就像雪崩般落在我身上
 

There is more money being printed for me right now

有更多的鈔票正在為我印製
 

I am receiving money making ideas every day

我每天都有賺錢的點子
 

I am receiving unexpected checks in the mail

我的信箱經常收到意外的支票
 

I have more than enough money for everything I want

我更多錢滿足想要的任何東西
 

I have my dream home

我擁有夢想中的房子
 

I have the best of everything

我擁有最棒的所有事物
 

I am grateful and celebrate every day

我總是快樂的,我每天都在慶祝
 

I know when I ask for what I want

我知道當我要求想要的事物
 

No matter what it is that I want

無論想要的是什麼
 

No matter how impossible it may seem

無論它有多麼不可能
 

If I believe and know it is mine

只要我相信,並知道那是我的
 

The answer must be…..

我得到的回應必然是
 

Your wish is my command

你的願望就是命令

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kalila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()